Mportalik - forum dyskusyjne Strona Główna Mportalik - forum dyskusyjne
Super forum młodzieżowe.

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Tuning
Autor Wiadomość
Shaezaar 
Pacyfikator

Wysłany: 04-08-2005, 14:10   

Mój kuzyn się tym zajmuje, dwa lata temu złożył zakład. Ja nic nie wiem na ten temat bo jestem zielony jeśli chodzi o tuning.
Najpierw był chaos... potem poszedłem do sklepu, kupiłem dwie nalewki, stworzyłem świat i było ok.
------------------

Javier 
**
no title

Imię: Marcin
Wysłany: 04-08-2005, 19:33   

Taki lekki tuning każdy może sobie sprawić :) zmodyfikowany wydech, obniżone zawieszenie, przyciemnione szyby, nowe reflektory, fele, i już coś widać :)
Ehh a oto mój samochód marzeń :) http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=58596247

Szopen 
**
chopin

Wysłany: 06-08-2005, 01:34   

za duzo NFS:U :D

Znak zodiaku: lew

Dziobass 
*

Imię: Kamil
Wysłany: 06-08-2005, 13:51   

Javier napisał/a:
Taki lekki tuning każdy może sobie sprawić :) zmodyfikowany wydech, obniżone zawieszenie, przyciemnione szyby, nowe reflektory, fele, i już coś widać :)
Ehh a oto mój samochód marzeń :) http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=58596247

Autko fajne, nie powiem, ale żeby z automatem? Ja tam wolę tradycyjną skrzynię ;)
  Znak zodiaku: bliznieta

Javier 
**
no title

Imię: Marcin
Wysłany: 06-08-2005, 15:48   

Szopen napisał/a:
za duzo NFS:U :D
W nfs przeciez nie było pontiaca firebirda ?? :| A zresztą chocby był to i tak napewno nie jest przyczyną tego :P
:arrow: Dziobass ja też wole manualną, ale dałem tylko taki podgląd na autko :P
A na takie weekendowe wypady zdałby sie taki Saab 9-5 Aero Sportkombi :D

kris 
+

Wysłany: 07-08-2005, 10:02   

Dziobass napisał/a:
Autko fajne, nie powiem, ale żeby z automatem? Ja tam wolę tradycyjną skrzynię

Ja też. Manual jest dla prawdziwych facetów :D A poza tym jak automat sie popsuje to jest poważny problem O_o

cubi