Mportalik - forum dyskusyjne Strona Główna Mportalik - forum dyskusyjne
Super forum młodzieżowe.

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: kamasutra
12-03-2008, 13:11
Stosunek do rodziców
Autor Wiadomość
powerbass
leniuch

Wysłany: 25-12-2007, 22:05   Stosunek do rodziców

Sądzę, że jeśli się nie ma szacunku dla rodziców to również się nie będzie go miało np dla swojej drugiej połówki. Nie mówię tu o sobie, lecz o koledze bardzo pomiata swoją matką. Teraz ona pracuje w Anglii a on studiuję w Polsce. Może i matka sobie zasłużyła, bo miał trudne dzieciństwo, lecz to nie znaczy, że ma się ją traktować jak gó**o.
Teraz ma dziewczynę, którą obraża gdy jest zły, krzyczy i najgorsze jest w tym, że się nie umie pohamować. Nie mogę na to patrzeć. Ona raczej z nim nie zerwie, bo go bardzo kocha.

Co Wy sądzicie w tym temacie?
Ostatnio zmieniony przez powerbass 25-12-2007, 22:08, w całości zmieniany 1 raz  
  Znak zodiaku: skorpion

Nimfomanka_ 
Stuknięta

Imię: zemra
Wysłany: 25-12-2007, 22:17   

tak z reguły jest,że jak się nie ma szacunku do rodziców to i się go nie ma do kogo innego. taka patologia, myśli,że jak obraża matke, poniża ją itp, to można to robić do każdego innego (swojej połowy tym bardziej). szkoda mi takich ludzi.

Alicja 
+++++
Dziewczyna Juny

Imię: Alicja
Wysłany: 25-12-2007, 23:18   

Jak widzę takiego ciskającego się faceta, który wyżywa swoje frustracje na innych to nie wiem czy śmiać się czy płakać. To smutne, że nie potrafi rozmawiać, tylko włącza mu sie agresor i to w stosunku do najbliższych ludzi. I ten brak szacunku, żal.
Nie wytrzymałabym z facetem, który nie szanuje swojej matki i mnie. Nie lubię jak ktoś mną pomiata i mi ubliża. To boli, zwłaszcza kiedy robi to ktoś bliski.

Znak zodiaku: koziorozec

Elektroniczna 
Przyjaciel

Wysłany: 25-12-2007, 23:38