Imię: Johann Gottlieb Goldberg
Wysłany: 25-07-2007, 19:39
Wiolonczelistka napisał/a:
Czy słuchacie taką muzykę?
Słucham. W sumie ostatnio od jakeigoś czasu chyba tylko takiej.
Nie chce mi się rozpisywać, ale w prawie w co trzecim w miarę normalnym poście piszę coś o muzyce powaznej więc nie mam chyba czego dodawać.
Wysłany: 25-07-2007, 19:46
Wiolonczelistka napisał/a:
Mnie osobiscie trochę to martwi, że ludzie młodzi rzadko kiedy sięgają po tego rodzaju muzykę niestety...
Mnie też, wiele osób uważa ją za nudna a nawet wręcz tak jak to napisałaś, tylko dla starych ludzi.
Tak naprawdę jest o wiele bardziej interesująca niż jakieś wszystkim sie podobające pioseneczki.
Jestem przewrażliwiona, muzyka wywiołuje u mnie dziwne uczucia, porusza, zasmuca, czasem odrywa od rzeczywistości.
Ale nie wiem czy gdybym nie grała na fortepianie to czy bym słuchała muzyki poważnej.
Do niej trzeba tez dorosnąć, wcześniej od niej wolałam chociazby Cobaina, nie interesowała mnie tak bardzo jak grunge.
Zgadzam się z tym, że do tej muzyki trzeba dorosnąć...bo w niej nie ma tekstu...trzeba poczuć o co w niej chodzi...wyczuć co ma nam do powiedzenia wykonawca i zinterpretować na swój sposób To prawda, że jeżeli już ktoś dojrzał do tej muzyki to wywołuje ona uczucia
_________________ Od muzyki piękniejsza jest tylko cisza...
Imię: Ania
Wiek: 17 Dołączyła: 18 Mar 2006 Posty: 1423 Skąd: z nieba.. :)
Wysłany: 25-07-2007, 19:59
Cytat:
Co myślicie o muzyce klasycznej?
Lubię słuchać. Zwłaszcza arii operowych . Ostatnio byłam w operze na "Łucji z Lammermooru". Scena opętania Łucji to była prawdziwa gra na moich najtkliwszych narządach słuchu.
Polecam Opera -> Puccini -> Tosca - Andrea Bocelli - Recondita Armonia.
Wysłany: 25-07-2007, 20:00
Wiolonczelistka masz ulubionego kompozytora? : )
Ja w sumie lubię chyba wszystkich po trochu, no prócz np. Debussego i trochę Schuberta.
Napisałam wszystkich : )
W sumie tych, których znam głębiej twórczość.