A powiem wam jeszcze że odryłem patent na bardzo fajne zdjęcie (możliwe że jest to już znane bardzo ale ja o tym nie słyszałem i wpadłem na to sam), to jest tak:
Po Pierwsze musi być ciemno
Po Drugie potrzeba jest lampka która nie skupia swiatła w jednym miejscu tylko je rozprasza( ja użyłem lampy oświetlającej kawałek chodnika przed blokiem)
i teraz model musi stanąć przed tą lampką a osoba która robi zdjęcie musi tak nastawić obiektyw żeby głowa modela zasłaniała ową lampkę, i zrobić zdjęcie.
Efekt jest bardzo fajny gdyż całe zdjęcie jest czarne i widać tylko kształt głowy kogoś na tle jasnej poświaty. Bardzo fajne
Ja dopiero początkujący jestem w fotografowaniu ale powoli staje sie to moja pasja. Jak na razie mam cannona A60 (wiem ze powiecie ze to szajs), jak narazie sie na nim cwicze, teraz zbieram na jakis pozadny sprzet i na dodatkowe przeslony i konwertery. Moze wy polecacie jakis dobry aparacik?
wubek, A60 to nie taki szajs Zdziwiłbyś sie, ilu ludzi od niego zaczynało.
Polecić mogę z całą odpowiedzialnością Nikona D70 - świetna amatorska lustrzanka, diablo szybka, solidna (no, może jak ją przyrównać do aparatów profesjonalnych, to juz tak różowo nie jest) i świetnie leży w ręce.
BTW - skoro focenie staje się Twoją pasją - to gdzie te zdjęcia ?
fotografia is my pashion....robie zdjęcia wspaniałym Zenitem TTL! (zabytek) w przyszłości chciałbym sie nauczyć sam wywoływaćzdjęcia ale nie mam sprzętu
_________________ \m/ _/....\_ \m/
_ \ _(O_o)_ / _
------------------
Najpierw był chaos... potem poszedłem do sklepu, kupiłem dwie nalewki, stworzyłem świat i było ok.
------------------
Mam przyjaciela, który jest fotografem i robi zdjęcia w klubach. Fotki w jego wydaniu to mistrzostwo. Nie wiadomo jak on to robi że zawsze uchwyci taki moment ze zdjecie wyglada olsniewająco. Mieliśmy sesje zdjeciowe i zrobił takie zdjęcia że mnie zatkało jak je zobaczyłam