Ci bardziej spostrzegawczy pewnie zauważyli, że od jakiegoś czasu mnie nie ma. Nie udzielam się, nie pisze, czytam w ciszy. Powód taki, że gdzieś na samym początku wpadłem na pomysł, by narobić szumu, zanim się przedstawię. Miał ku temu służyć tysięczny post, właśnie ten.
Dobrze mi się siedziało w cieniu, i komentowało wszystko "z wolnej stopy". Bez etykiet, bez narzuconego stereotypu i opinii. Nadszedł czas na szczerość.
Nie jestem mgr, inż, dr, nawet nie jestem studentem. Dziś pisałem maturę a jutro będę pisał następną. Jestem zwyczajnym licealistom, jak większość z was. Codziennie użeram się z nauczycielami, dostaję kiepskie oceny, męczę się z "separacją" rodziców, ojcem pracoholikiem, matką w depresji po chorobie nowotworowej, siostrą, która ma problemy z wychowaniem dwójki dzieci czy psem z zerwanymi więzadłami i ropomaciczem.. Jestem człowiekiem, nie maszyną, do której sam się sprowadziłem i za jaką czasem byłem postrzegany.
Chciałbym się z wami przywitać, nie jednak jako Source, ale jako Rafał.
Witaj Rafale Zawiodę Cię czy nie, ale w życiu nie zdarzyło mi się podejść do Twojej osoby jako do "maszyny"...zresztą szczerze kiepsko Ci to wychodziło, ale miało i swoje zalety.
_________________ "...we mgłę go wyprawiłam/ w deszcz co na rzęsach przysiadł/ samobójczymi kroplami/ żeby opaść i zniknąć/ wsiąknąć cieczą zieloną/ w spragnione ciało trawy/stoję niezmiernie sama/na nagiej obcej ziemi..."
Nie jestem mgr, inż, dr, nawet nie jestem studentem.
Jestem człowiekiem, nie maszyną, do której sam się sprowadziłem i za jaką czasem byłem postrzegany.
:OOOO
Niemożliwe!!!
Nie wierzę, że to w końcu zrobiłeś Rafał...:) Myślę, że większość osób tak czy siak między słowami mogła wyczytać, że emerytem nie jesteś, ani nawet
Cytat:
mgr, inż, dr
właśnie dlatego, że
dkf napisał/a:
za długo to ciągnąłeś
W każdym razie fajnie że oficjalnie wszyscy już wiedzą kim jesteś i ile masz lat;)