Imię: pan P xD
Wysłany: 06-03-2008, 18:49
no.... fajnie ;p ja się ciesze że w technikum (o ile pójde) będe mniał 2 polskie... a nie więcej... bo mi po 2 lekcjach z rzędu jest niedobrze... a to technikum świadczy dobry poziom ;p;p;p dwa lata temu było na 17 miejscu najlepszych szkół ponadgimnazjalnych w wielkopolsce... a ja dostane sie wszędzie... więc tu tkwi potem problem tzn. wszedzie gdzie mam zamiar zlożyć podania
_________________ Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swego poziomu a następnie pokona doświadczeniem.
Wysłany: 06-03-2008, 18:55
pkt.... z egzaminu jakieś 80 plus świadectwo... (śr. ok. 5,2) jak się postaram tzn. ja jestem uczniem skaczącym... rok temu mniałem 4,28 na pólrocze.... a na koniec 5,0 xD więc raczej mnie przyjmą.... ale kujonem nie jestem
_________________ Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swego poziomu a następnie pokona doświadczeniem.
pkt.... z egzaminu jakieś 80 plus świadectwo... (śr. ok. 5,2) jak się postaram tzn. ja jestem uczniem skaczącym... rok temu mniałem 4,28 na pólrocze.... a na koniec 5,0 xD więc raczej mnie przyjmą.... ale kujonem nie jestem
no to ładnie
teraz tlyko wybierz szkole którą chcesz i po kłopocie
_________________ Pewnej nocy księżyc, widząc jej samotność, zapytał:
- Nie męczy Cię to czekanie?
- Trochę. Ale nie mogę się poddać...
Imię: Albert Fish
Wysłany: 06-03-2008, 18:59
robaszek18 napisał/a:
pkt.... z egzaminu jakieś 80 plus świadectwo... (śr. ok. 5,2) jak się postaram
To nie dostaniesz się wszędzie. Miałem z egzaminu 98 a średnią 5.0 i miałem problemy z dostaniem się do niektórych szkół. Na koniec wybrałem najgorszą, z progiem punktowym 80, żeby nie przesadzać z nauką.
Wysłany: 06-03-2008, 19:03