Mportalik - forum dyskusyjne Strona Główna Mportalik - forum dyskusyjne
Super forum młodzieżowe.

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Bardzo ważne pytanie
Autor Wiadomość
Roy
*

Wysłany: 13-02-2008, 18:14   Bardzo ważne pytanie

Witam wszystkich!
Mam bardzo ważne pytanie. W czerwcu będę absolwentem Gimnazjum. Ilośc uzyskanych przeze mnie punktów to gdzieś granice 160 pkt, jeśli zdobędę tyle punktów z egzaminu ile miałem na próbnym. I wybieram się do Technikum Budowlanego, dokładniej w Bielsku-Białej. Czy po ukończeniu tego technikum mam realne szanse na studia Architektura i Urbanistyka? A może ktoś uczy się właśnie w tym technikum? Proszę o odpowiedzi. Miło mi będzie również gdy ktoś przybliży mi jaką kończył szkołę jeśli obecnie studiuję Arch. i Urb.

Serdecznie pozdrawiam,
Roy

michasiekoOo 
*

Imię: Michał
Wysłany: 13-02-2008, 20:09   

hmmmm. Wybiersz sie do Budowlanki mój znajomy chodził do budowlanki i mówi że na dostanie sie na ten kierunek studi nie ma problemu ale jest male ale musisz napisac maturę z odpowiednich tematów... I W tym technikum masz strasznie dużo do pracy tzn. chodzi o to iż dużo szkicujecie, oraz są bardzo trudne zadania szczególnie z matematyki.. Wyobraź sobei zę maturę będziesz miał obowiązkową na maturze więc masz pierwszy stopień rozszerzenia tego przedmiotu.. pamietaj że wszystko tam wiąże sie z matematyką więc jeżeli jesteś słaby z maty radzę żebyś odpuścił sobie ten kierunek ;) )
  Znak zodiaku: byk

Roy
*

Wysłany: 13-02-2008, 20:51   

Tak się składa, że od dwóch lat z matematyki mam regularnie celujący i mam dobre osiągnięcia w konkursach przedmiotowych, więc myślę, że powinien sobie przy wkładzie pracy poradzić :)

ania543 
Przyjaciel
na Klasyku gram.. :)

Imię: Ania
Wysłany: 13-02-2008, 22:02   

Dostać się to nic.
Ale wytrwać i coś umieć, to już COŚ. :)
Tak więc...
"Ócz się ócz, bo naóka to potengi klócz"! :D