Wszystko co związane z wyżej wymienionym tematem.
Lubicie? Czytujecie?
Coś was szczególnie zachwyciło lub wywołało mieszane uczucia?
Ulubiony autor?
Ulubiona postać? ^^
Zapraszam do dyskusji
Byłabym bardzo usatysfakcjonowana, gdyby userzy budowali wypowiedzi z uzasadnieniem swojego wyboru.
Ja jeszcze nie jestem obeznana w tym temacie, ale lubuję się w tego typu książkach, a zaczęło się od Potter'a (nie wiem, czy dobrze robię przyznając się do tego, ale bardzo mi się te książki podobały )
Czytałam "Wiedźmina" ale nie pamiętam którą część, też mi się podobało.
Obecnie czytam książki Andrzeja Pilipiuka.
Jestem na etapie testowania. Czytam różne książki o tej tematyce i narazie jeszcze nie mam ulubionego bohatera, ani autora. Muszę najpierw wszystkiego po trochu spróbować, żeby wybrać najlepsze książki Jestem początkująca
_________________ Kiedyś ktoś Cię opuści- uświadom to sobie, bądź na to gotowy, mniej boli...
Imię: Karol
Wysłany: 27-09-2007, 21:06
Wladca pierscienia tom 1 druzyna pierscienia - ostatnia scena gdy ginie Boromir cos pieknego - jest to fantastyka ale doskonale widac ze autor doskonale znal etos rycerstwa sredniowiecznego europy zachodniej - smierc Boromira mozna porownac nawet do smierci Rolanda ...
Rincewind i dwukwiat. ("Blask Fantastyczny" i "Ciekawe Czasy" - Terry Prattchet)
Yennefer i Renfri (aka Dzieżba). (Książki Sapkowskiego)
Jakub Wędrowycz i Semen. (Książki Pilipiuka)
Egaheer oraz kawaler Del Wares. ("Piekło i szpada", "Klejnot i wachlarz" - Feliks W. Kres)
Iwan napisał/a:
smierc Boromira mozna porownac nawet do smierci Rolanda
A nawet - Rolanda i całego jego oddziału
_________________ Odszedłem bez pożegnania. ~.~
Adieu.
Dziękować miłym i mniej-miłym.
Ostatnio zmieniony przez Alearan 03-10-2007, 08:49, w całości zmieniany 1 raz
Wysłany: 08-10-2007, 13:58 Re: Literatura fantasy.
Alicja napisał/a:
Lubicie? Czytujecie?
Lubie, czytam
Lubie swiat wyimaginowany bardziej niz jakis nowy jork 10 lat wstecz lub w przod. Uwielbiam magie i inne takie