więc czego słuchacie? niech zgadnę - metal, metal i jeszcze raz metal
oraz, żeby było jasne - nie pisze tutaj o shicie z manieczek czy innych dziwnych dyskotek a o pełnowartościowej, często eksperymentalnej, muzyce elektronicznej składającej się właśnie z klików, trzasków i bzyków.
rozumiem, że niektórzy z Was mogą to uznać za cybernetyczny wytwór szatana a nie za muzykę - luz.
jednak może siedzi na tym forum ktoś kto tego słucha, stąd moje pytanie
master_snake a dubu słuchasz? jest na przykład taki artysta jak deadbeat. koleś siedział przez długi czas w klikujacym minimalu a teraz zaczyna grywać rzeczy zahaczające często o reggae właśnie. polecam
jak coś to mogę linka do jego setu podesłać
;>
Dobrze zrobiona jest całkiem całkiem. Nie przesadzaj. To, że w TV pokazują tylko gó*no, to nie znaczy, że nie ma dobrej elektronicznej muzyki. Nie znam się na tym, ale kiedyś znajomy mi puścił jakiś taki kawałek i było niezłe ^^
Nie wierzę, że to napisałam
_________________ "Taka już jest niewiasta, lubieżności pełna. I w chuci nienasycona. Jak świat światem, tak było i tak będzie in saecula saeculorum."
master_snake a dubu słuchasz? jest na przykład taki artysta jak deadbeat. koleś siedział przez długi czas w klikujacym minimalu a teraz zaczyna grywać rzeczy zahaczające często o reggae właśnie. polecam
jak coś to mogę linka do jego setu podesłać
;>
Tak sluchalem dubu. Obilo sie o uszy. Ogolnie jestem pozytywnie nastawiony na kazdy rodzaj muzyki oprocz metalu ten gatunek mi jakos nie podchodzi. A gdzies wyczytalem na necie ze Czeslaw Niemen tez jest uwazany za osobe ktora grala elektronike:) A linka do secika owszem owszem nie pogardze jak zapodasz
i... mi się momentami włosy na ciele jeżą. 103 minuty podróży w inny wymiar.
kocham...
[ Dodano: 24 Mar 2007 07:20 pm ]
Alicja napisał/a:
Alearan napisał/a:
To nie jest muzyka, a kliki, trzaski i bzyki.