Mportalik - forum dyskusyjne Strona Główna Mportalik - forum dyskusyjne
Super forum młodzieżowe.

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: kamasutra
10-03-2008, 12:59
Jest ze mną źle POMOCY
Autor Wiadomość
Matematyk

Wysłany: 24-02-2007, 15:38   Jest ze mną źle POMOCY

Witam
Chciałbym sie przedstawić. Jestem nauczycielem akademickim,wykładam matematykę. w pracy jestem wzorowym pracownikiem. Lecz w życiu prywatnym tak nie jest, niestety zażywam duże ilście narkotyków z poczatku trawka potem narkotyki na bazie LSD, kosztowałem marihuany,a ostatnio Opium, Mak i Morfine.Zażywam nawet w szkole Nie mam pojęcia co z tym zrobic, dlaczego oszukuje tyle ludzi, nie mam sie do kogo zwrócić gdyż ewentualne leczenie zrujnuje moją kariere
Co mam robic POMOCY! najgorsze jest jednak to że wcale nie chce przestac brac tych narkotykow i nie wiem dlaczego, jest mi jednocześnie z tym dobrze i źle.

leisure 

Imię: olek
Ostrzeżeń:
 1/5/10
Wysłany: 24-02-2007, 16:09   

hmm. chyba powinienes sie zglosic do jakiejs porani, isc na odwyk. musisz wybrac i zdawac sobie sprawe, ze predzej czy pozniej prawda wyjdzie na jaw i wtedy na pewno nie wrocisz do zawodu.
  Znak zodiaku: baran

Popiel 
+++++
Zły Człowiek

Imię: Arturek ~~
Wysłany: 24-02-2007, 17:19   

Albo zaczniesz się leczyć, albo przesrasz własne życie. Każdy ponosi konsekwencję swoich czynów. Wybór należy do Ciebie.

Ad maiorem Dei gloriam.

Charming 
Administrator

Imię: Kasia
Wysłany: 24-02-2007, 17:27   

Cytat:
nie mam sie do kogo zwrócić gdyż ewentualne leczenie zrujnuje moją kariere

Boisz sie o karierę, a
Cytat:
wcale nie chce przestac brac tych narkotykow i nie wiem dlaczego, jest mi jednocześnie z tym dobrze i źle.

więc wybierz, albo kariera albo narkotyki.

Jak udasz się do jakieś poradni nikt o tym nie musi wiedzieć.

http://www.mportalik.com
  Znak zodiaku: waga

ananke_lingo