Imię: eva
Wysłany: 25-12-2006, 22:36 Fotografia
Witajcie,
chcialabym zasiegnac waszj opinii, jezeli chodzi o projekty fotograficzne. Jak wiemy, w dobie fotografii cyfrowej, coraz wiecej osob robi zdjecia. Powstaja setki stron w formie forum o fotografii, fotoblogii, urzadzane jest wiele konkursow.
Wiekszosc z tych przedsiewziec to jednak masowka.
Co powiedzielibyscie wy - jako mlodzi fotografujacy na projekt skierowany tylko do mlodych fotografow.Jaki temat najbardziej by wam sie podobal? O czym chcielibyscie opowiedziec?
jeśli chodzi o fotografię to jestem raczej laikiem, ale bardzo lubięfotografować, retuszować itd. zdjęcia. Jestem za takim projektem. A temat? Może być na przykład.. hmmm... abstrakcje, architektura, przyroda albo co ś w tym stylu Jeśli coś pójdzie w tym temacie do przodu chciałbym o tym wiedzieć ^^
_________________ -Ludzie, którym się spełnia życzenia, często okazują się nie całkiem mili. Czy więc powinno się im dać to, czego chcą, czy raczej to, czego potrzebują?
Śmierć uprzejmie skinął głową. Z jego punktu widzenia ludzie dostają to, co im się daje.
Dla mnie najciekawszym tematem na zdjęcia jest człowiek. Nie mówię tu oczywiście o zdjęciach rodzinnych czy z imprez, tylko taka umiejętność uchwycenia emocji, nastroju i piękna danej osoby. Bo w każdym z nas coś siedzi, dobry fotograf powinien potrafić to wydobyć.
Architektura i krajobrazy też mogą być piękne. Wszystko zależy od uchwycenia.