HIM(też nie jest taki straszny) albo Slipknot to mi sie krew gotuje!!
bo to wszystko pozerzy. Slipknot dal np na koncercie pokaz obcinania kurom głow. Marilyn manson rzucal gównem w publicznosc i myział swoim członkiem bodajrze perkusiste ...
Mozliwe... ja nie słucham wieprzowego żygania (Wieprzu Respekt) i moge pomyslić gatunki muzyki, nie znam się. Ale dla mnie i tak metalika (jeśli dobrze gadam) to do spokojnych nie należy. Jak juz to lubie Linkin Park, to nie jest bardzo spokojne, ale wpada w uszy, a do metalu nie należy.
Wysłany: 17-05-2004, 17:05
ktoś tu źle się wypowiedział o Slipknocie.... gówno prawda...jażeli Slipknot jest komerchą to nie ma już porządnych rzeczy na tym świecie... nie słyszałem o takich eksccesach na ich koncertach, ale wszystko możliwe... jeżeli chodzi o ich maski...nie chcą być aż tak medialni w sensie rozpoznawalności... ludzie cenią ich za muzę, a nie za np. lalusiowaty wygląd wsłuchaj się w teksty...i dopiero coś powiedz. Co do Metalliki.... nie słucham ich, ale szanuję ich muzę... chociaż po ostatnim albumie większość z nimi jedzie ... A co do pytania Lubię HIM'a, nie słucham go, ale loobię... fajne jest np. Join me :D inne też... spoko koleś - ma fajne klimaty...tak jakby gotyckie, tajemnicze
_________________ ...Trust nobody
I don't know who to call a friend
they all just pretend to be
Fuck everybody this is to all of ya'll
cuz everybody is an enemy...
Wieprzu, widać mamy naprawdę różne gusta... ja słucham przede wszystkim HIMa, ale jeszcze tak: The Sisters Of Mercy, The 69 Eyes, Linkin Park, Depeche Mode, Metallica...
czyli same pozerskie i komercyjne zespoly
dokładnie, zgadzm się w zupełności...
a tak w ogóle HIM to jakaś zupełna pomyłka dla mnie... Dla mnie zawsze najlepsza będzie Nirvana, bo Kurt był bezkonkurencyjny...
_________________ "Taka już jest niewiasta, lubieżności pełna. I w chuci nienasycona. Jak świat światem, tak było i tak będzie in saecula saeculorum."