HeHeHe, dooobre... ftb.pl -->> zajrzyj tu a zobaczysz ze z mody nie wyszly Non stop organizuja impry z muza klubowa z biletami ktore sie wykupuje w jeden dzien tak sa pozadane na 1 imprie moze byc z 8-10 tysiecy luda
Ostatnio zmieniony przez XAniela 10-01-2007, 19:56, w całości zmieniany 1 raz
muzyka klubowa kojarzy mi sie z takim gościem z mojego starego LO. miał za krótkie włosy, chdoził w golfach, miał długą szyję, wymądrzał się, mówił, że jestem złośliwa i miał adidasy "na spężynach". jego ogólny wizerunek wydawał mi się taki... analny.
a w pierwszej klasie, gdy się świeżo poznaliśmy i wyszliśmy na pierwszej lekcji PO, na skarpę, robić szkic terenu, to leżąc na zielonej trawie powiedział, że jestem piękna i czy lubię muzykę klubową. to powiedziałam, że raczej nie. więc on na to: a to szkoda, bo bym cię zabrał na imprę! zapytałam: a czym, jak Ty nawet prawa jazdy nie masz, rowerem? i odtąd już mnie nie lubił.
właśnie z tego powodu nie lubię jeszcze bardziej muzyki klubowej.
a co ty nie umawiasz sie z facetami bez samochodu?
umawiam się z samochodami facetów a nie z facetami.
_________________ Mada faka nyga
Znak zodiaku:
Didek [Usunięty]
Wysłany: 10-01-2007, 20:24
Wazelina to blachara. Szybkie numerki i te sprawy. Kangurzyce (puszyste) tak mają. Ale z drugiej strony - zaraz już będzie miała trójkę z przodu to szuka męża z autem.
Trance jest świetny, chyba najbardziej lubię kawałki Tiesto
ohohotiesto ma naprawde duzo kawalkow o ktorych pewnie nie masz pojecia ze istnieja... ale z tym sie zgodze.. tiesto rulez
Wojtek.Mily napisał/a:
Co myslę o muzyce klubowej? Nigdy mnie nie jarała, wyszła z mody, a wszystkie kawałki są do siebie łudząco podobne.