No tak też myślałem
A tak w ogole to ciężkie jest życie początkującego forumowicza bo jak ktoś czegoś nie rozumie czy coś tood razu naskakuje, o nic nie pyta
Ciężko mi się przyzwyczaić i też reaguje złością
CZ to jest już sprzęt, może nie tak jak japończyki ale jako pierwszy full to napewno mi mocy nie zabraknie, tylko funduszu brak
Imię: ada
Wysłany: 02-11-2005, 17:52
nie znam się kompletnie na motorach więc się nie denerwujcie jak coś żle napiszę. Mój kolega świetny crossowiec zginął w sobotę na motorze na trasię crossowej. Może to nie na temat, ale za niego[*] [*] [*] [*] [*] [*] [*] [*] [*] [*] [*]
_________________ Gość nie szukaj drogi do szczęścia, to szczęście jest drogą.
kocham kawasaki ZX7 takie piekne orurowane chromowane zabudowane zrobione bez tycgh reflektorkow na sportowo i do tego zcvarne ..aaaaach ....orgazm >:)
nie znam się kompletnie na motorach więc się nie denerwujcie jak coś żle napiszę. Mój kolega świetny crossowiec zginął w sobotę na motorze na trasię crossowej. Może to nie na temat, ale za niego[*] [*] [*] [*] [*] [*] [*] [*] [*] [*] [*]
Przykre, ale swoją drogą to co on zrobił takiego na torze że się zabił? To dość rzadkie zjawisko...
[ Dodano: 13 Lis 2005 12:14 am ]
cicha napisał/a:
kocham kawasaki ZX7 takie piekne orurowane chromowane zabudowane zrobione bez tycgh reflektorkow na sportowo i do tego zcvarne ..aaaaach ....orgazm >:)
Z tego co się orientuję to kawasaki ZX7 to raczej sportowy motocykl, więc orurowanie i chrom raczej nie wchodzi w grę ?
Imię: ada
Wysłany: 13-11-2005, 10:15
jaacaman napisał/a:
adunia15 napisał/a:
Przykre, ale swoją drogą to co on zrobił takiego na torze że się zabił? To dość rzadkie zjawisko...
jakoś zamieliłsię na skoczni i w drzewo
_________________ Gość nie szukaj drogi do szczęścia, to szczęście jest drogą.