Witam
Chciałbym sie przedstawić. Jestem nauczycielem akademickim,wykładam matematykę. w pracy jestem wzorowym pracownikiem. Lecz w życiu prywatnym tak nie jest, niestety zażywam duże ilście narkotyków z poczatku trawka potem narkotyki na bazie LSD, kosztowałem marihuany,a ostatnio Opium, Mak i Morfine.Zażywam nawet w szkole Nie mam pojęcia co z tym zrobic, dlaczego oszukuje tyle ludzi, nie mam sie do kogo zwrócić gdyż ewentualne leczenie zrujnuje moją kariere
Co mam robic POMOCY! najgorsze jest jednak to że wcale nie chce przestac brac tych narkotykow i nie wiem dlaczego, jest mi jednocześnie z tym dobrze i źle.
Imię: olek
Wysłany: 24-02-2007, 16:09
hmm. chyba powinienes sie zglosic do jakiejs porani, isc na odwyk. musisz wybrac i zdawac sobie sprawe, ze predzej czy pozniej prawda wyjdzie na jaw i wtedy na pewno nie wrocisz do zawodu.
Wysłany: 24-02-2007, 17:40 Re: Jest ze mną źle POMOCY
Matematyk napisał/a:
zażywam duże ilście narkotyków z poczatku trawka potem narkotyki na bazie LSD, kosztowałem marihuany,a ostatnio Opium, Mak i Morfine.Zażywam nawet w szkole
jeszcze tylko pył ze świetlówek ci został, dragi pół na pół z mąką, szkłem, tynkiem czy innym gównem. A potem już piach w zębach, głęboko w ziemi.
Matematyk napisał/a:
ewentualne leczenie zrujnuje moją kariere
ewentualny brak leczenia zrujnuje Twoje życie. Co wybierasz?
Matematyk napisał/a:
jest mi jednocześnie z tym dobrze i źle.
Dobrze? Do czasu, do czasu.
Dobrze, że zdajesz sobie sprawę z tego, że potrzebujesz pomocy, że coś jest nie tak. Zrób coś ze swoim życiem zanim będzie za późno. Poszukaj adresu najbliższej poradni i zgłoś się tam. Nikt tego nie zrobi za Ciebie. Życzę dużo siły w walce.
"Od pewnego punktu nie ma już odwrotu. Ten punkt można osiągnąć."
nie spodziewałem się tak ostrej krytyki z Waszej strony, myślałem że będziecie trochę wyrozumiali, założę się że większość z was nie wie co to jest narkotyk "na własnej skórze".