Dida od Dawid?
Buahaha.
Wybacz nie chciałam się śmiać, tan Twój nick jest taki hmm żeński, bo się mówi ta DIDA, a jak już ten DID
Nie ważne..
Wracając do tematu...
Pierwszy raz jest jeszcze przedemną.
Dida od Dawid?
Buahaha.
Wybacz nie chciałam się śmiać, tan Twój nick jest taki hmm żeński, bo się mówi ta DIDA, a jak już ten DID
Nie ważne..
Wracając do tematu...
Pierwszy raz jest jeszcze przedemną.
jest nawet brazylijski brakarz DIDA
No i?
Nie znam się zbytnio na piłce DIDO
_________________ "Mówisz: wiem czego chcę, i że tego właśnie chcesz. W mieszkaniu brakuje powietrza,
więc połóż się przy mnie i zróbmy to teraz!
Pokażę Ci jak się spada z dachu, nauczę Cię jak się spada z dachu... "
Imię: Kuba
Wysłany: 14-07-2006, 20:30
Cytat:
ile mielscie lat kiedy mieliście ten I RAZ ??
pierwszy raz poszedłem do szkoły w wieku 7 lat
Czy to miało być zabawne? jesli tak to takie nie było.
i bez głupich tłumaczen ze nie wiadomo o co chodzi bo temat jest w odowiednim dziale.
Jeszcze jeden post nie na temat a bedzie źle. Alex.
_________________ Gość, pamiętaj, że
NIE MA GŁUPICH PYTAŃ!!!
Każdy ma prawo do wypowiedzi na forum, a każde pytanie i każda inteligentna odpowiedź to dodatkowa wiedza!
ja miałam skończone 20 lat jak przeżyłam swój pierwszy raz, i jakoś nie żałuje ani nigdy nie żałowałam że tak późno albo że nie z tym facetem co powinnam :? ja uważam swój pierwszy raz za odbyty w swoim czasie i z odpowiednią osobą )
ja mam 17 czy to wstyd ze jeszcze nie uprawiałem sexu??
Ehh. A niby czemu mialby to byc wstyd, mozesz mi wytlumaczyc, bo nie rozumiem, skad taki pomysl?
DIDA napisał/a:
ile mielsićie lat kiedy był ten I raz
ja miałam 16, ale jakie to ma znaczenie...
_________________ "Życie to, aby móc odetchnąć jeszcze raz, reszta nic nie znaczy" Mansfield
"- Nie uznajesz żadnych wartości, całe twoje życie to nihilizm, cynizm,
sarkazm i orgazm.
- We Francji mógłbyś zrobić z tego hasło wyborcze i wygrać."
Woody Allen