Wysłany: 28-09-2007, 20:02
Pewnego pieknego dnia spiszę sobie wszystkie polecane mi modele i pojde do sklepu fotograficznego, mysle ze tam moze byc nawet taniej, niz np w Media Markcie... mam rację...?
Ja się osobiście aż tak dobrze nie znam na aparatach, żeby Ci coś doradzić (sama mam Canona Power Shot A530...i czasem długo czekam zanim zrobię drugie zdjęcie, więc pod tym względem akurat ten model bym Ci odradziła...choć ogólnie aparat jako taki raczej dobry..ale ja jestem w tej kwestii laikiem więc wiesz)
co do tych Media Marktów to osobiście odradzam...wiem że to może kwestia szczęścia, ale kolega (na przykładzie komputerów) mówił mi że często dają do tego typu sklepów rzeczy z jakimiś drobnymi usterkami czasami wychodzącymi dopiero po jakimś czasie... więc ja mam do tego typu "okazji" uprzedzenie...wolałabym trochę poczekać lub dołożyć trochę kasy i kupić coś w sklepie fotograficznym
_________________ "...we mgłę go wyprawiłam/ w deszcz co na rzęsach przysiadł/ samobójczymi kroplami/ żeby opaść i zniknąć/ wsiąknąć cieczą zieloną/ w spragnione ciało trawy/stoję niezmiernie sama/na nagiej obcej ziemi..."
co do tych Media Marktów to osobiście odradzam...wiem że to może kwestia szczęścia, ale kolega (na przykładzie komputerów) mówił mi że często dają do tego typu sklepów rzeczy z jakimiś drobnymi usterkami czasami wychodzącymi dopiero po jakimś czasie... więc ja mam do tego typu "okazji" uprzedzenie...wolałabym trochę poczekać lub dołożyć trochę kasy i kupić coś w sklepie fotograficznym
Ja bym to określił inaczej. Kiedy kupowałem mp3 playera iRiver T10 to u oficjalnego importera płaciłem 349 zł za 1 GB a w MM chcieli 390 zł za 512 MB o_0
Strasznie lubię fotografowanie, niestety nie dysponuję profesjonalnym sprzętem, ale mój Panasonic mi wystarcza, żeby uchwycić piękne chwile.
Ostatnio zmieniony przez pavlitto 28-09-2007, 21:20, w całości zmieniany 1 raz