Witam wszystkich!
Mam bardzo ważne pytanie. W czerwcu będę absolwentem Gimnazjum. Ilośc uzyskanych przeze mnie punktów to gdzieś granice 160 pkt, jeśli zdobędę tyle punktów z egzaminu ile miałem na próbnym. I wybieram się do Technikum Budowlanego, dokładniej w Bielsku-Białej. Czy po ukończeniu tego technikum mam realne szanse na studia Architektura i Urbanistyka? A może ktoś uczy się właśnie w tym technikum? Proszę o odpowiedzi. Miło mi będzie również gdy ktoś przybliży mi jaką kończył szkołę jeśli obecnie studiuję Arch. i Urb.
hmmmm. Wybiersz sie do Budowlanki mój znajomy chodził do budowlanki i mówi że na dostanie sie na ten kierunek studi nie ma problemu ale jest male ale musisz napisac maturę z odpowiednich tematów... I W tym technikum masz strasznie dużo do pracy tzn. chodzi o to iż dużo szkicujecie, oraz są bardzo trudne zadania szczególnie z matematyki.. Wyobraź sobei zę maturę będziesz miał obowiązkową na maturze więc masz pierwszy stopień rozszerzenia tego przedmiotu.. pamietaj że wszystko tam wiąże sie z matematyką więc jeżeli jesteś słaby z maty radzę żebyś odpuścił sobie ten kierunek )
Tak się składa, że od dwóch lat z matematyki mam regularnie celujący i mam dobre osiągnięcia w konkursach przedmiotowych, więc myślę, że powinien sobie przy wkładzie pracy poradzić
żeby dostać się na architekturę to chyba trzeba zdawać nie tylko matematykę, ale również historię, a mam dziwne przeczucie, że jest ona zepchnięta w technikum w ciemny kąt.
_________________ "Taka już jest niewiasta, lubieżności pełna. I w chuci nienasycona. Jak świat światem, tak było i tak będzie in saecula saeculorum..."
Aby zdać na architekturę trzeba:
-zdać dobrze rozszerzoną maturę z matmy (podstawowa też może być, jak nadrobisz rysunkiem, tak jak ja )
- zapisać się na DOBRY, a dobry znaczy DROGI krs rysunku. Nie sugerować się tym, że kursy organizowane przez uczelnie są lepsze- bzdura. Biorą mało kasy, ale i nie przygotują jak trzeba.